תוכן ענינים
  1. חנויות טקסטיל לבית מובילות ומומלצות
  2. חנויות טקסטיל לבית שכדאי לכם להכיר
  3. HOME & MORE
  4. Migvan Alaska
  5. Gorsia Home
  6. FOX HOME
  7. GOLF & CO
  8. פריד
  9. Basic
  10. החלפת מוצרי הטקסטיל בבית

חנויות טקסטיל לבית מובילות ומומלצות

חנויות טקסטיל לבית מובילות ומומלצות

מוצרי טקסטיל לבית הן מצרך מרכזי בחיינו. אלו מוצרים שאנחנו משתמשים בהם ברמה יומיומית והרבה יותר מפעם פעמיים ביום. בכל בית ניתן למצוא מוצרי טקסטיל לבית כמו מגבות, מצעים, מפות, וילונות, כריות נוי ועוד, והכל מגיע בשלל עיצובים, גוונים, צבעים, גדלים, איכויות ועוד. כפי אתם בוודאי יודעים יש מבחר חנויות טקסטיל לבית מומלצות, ובמיוחד עבורכם בדקנו היכן תוכלו למצוא את מוצרי הטקסטיל הטובים ביותר.

>> לחצו כאן לרשימה מתעדכנת של חנויות אקססוריז לבית מומלצות

חנויות טקסטיל לבית שכדאי לכם להכיר

HOME & MORE 

מדובר ברשת חנויות שמחזיקה גם אתר קניות אונליין. ברשת תוכלו למצוא את כל מוצרי הטקסטיל שתצטרכו, מצעים, שמיכות, מגבות, וילונות, כריות, שטיחים ועוד מוצרים רבים לעיצוב הבית. הרשת מציעה מבחר גדול של דגמים מכל מוצר, במחירים שפויים ונוחים.

Migvan Alaska

חנות ותיקה הממוקמת בירושלים, ומתמחה בשיווק ובייבוא של מוצרי טקסטיל ברמת גבוהה לבית. בחנות תמצאו מגוון רחב של מצעים, וילונות, שטיחים, מגבות, כריות נוי, מפות ועוד.

Gorsia Home

רשת חנויות טקסטיל לבית בה תוכלו למצוא מבחר מוצרים רחב במחירים נוחים לכל כיס. בחנויות הרשת תמצאו מותגים פרטיים ומובילים באיכות מצויינת.

FOX HOME

רשת חנויות בפריסה ארצית בה תוכלו להנות ממגוון גדול של מוצרי טקסטיל לבית, כגון מצעים, שמיכות, כריות שינה וכריות נוי, מפות מעוצבות, שטיחים, מגבות ועוד.

GOLF & CO

ברשת החנויות גולף אנד קו תמצאו מגוון רחב של מוצרי טקסטיל שימושיים לבית. בין המוצרים: מגבות, חלוקי בית, שמיכות ומצעים, כיסויי מיטה, מגני מזרון, שטיחים ואביזרי נוי שונים.

פריד

גם פריד הינה רשת חנויות בפריסה ארצית. ברשת פריד מתמחים בייצור כריות ושמיכות, אך מייצר גם מצעים, הכל באיכות גבוהה. בחנויות הרשת תמצאו שמיכות פוך בגדלים שונים ועם סוגי מילוי שונים, מבחר כריות שינה, מצעים, מגבות ואפילו מזרונים.

Basic

חנות בוטיק בעלת שני סניפים באזור השרון. מדובר במוצרי טקסטיל ייחודיים ומאוד איכותיים שלא תוכלו למצוא ברשתות הגדולות, כמובן שהמחירים בהתאם. בבייסיק תוכלו למצוא מוצרים מיוחדים כגון שמיכות כרבול, מגבות פונצ'ו, כריות רביצה, פופים מעוצבים, שטיח מחומר גלם טבעי ועוד.

החלפת מוצרי הטקסטיל בבית

גם אם אתם לא עוברים לבית חדש, מפעם לפעם מתחשק לחדש את מוצרי הטקסטיל בבית. מוצרי טקסטיל מומלצים, הם מוצרים שאתם מתחברים אליהם, אוהבים את מגע הבד שלהם, אוהבים את העיצוב, בעצם כל מוצר שעושה לכם נעים וטוב. לכו תתחדשו לכם בפריטים חדשים ונעימים.