תוכן ענינים
  1. 9 חנויות אקססוריז לבית מומלצות שחייבים להכיר
  2. חנויות אקססוריז לבית בזול
  3. אקססוריז מיוחדים לעיצוב הבית
  4. GOLF & CO
  5. סוהו לעיצוב הבית
  6. המראה מעוצבת ביותר! מראה Hubba אליפסה 20X62 ס"מ זהב-
  7. SAGA
  8. הגלריה של נעמי
  9. סטודיו COLLECTIE
  10. איקאה
  11. רוזמרין
  12. TEMA SHOP
  13. 1Item
  14. טיפים לבחירת אקססוריז משלימים לעיצוב הביתי
  15. טקסטיל איכותי
  16. תאורה נלווית
  17. קישוטי קיר
  18. אגרטלים וקערות
  19. פסלונים וקישוטים
  20. שעונים
  21. מדפים וארונות
  22. טיפים נוספים
  23. איך תדעו איזו חנות אקססוריז לבית הכי מתאימה לכם?

9 חנויות אקססוריז לבית מומלצות שחייבים להכיר

9 חנויות אקססוריז לבית מומלצות שחייבים להכיר

יש לכם מוזה לעצב מחדש את הבית? מחפשים אקססוריז מיוחדים לבית שיקפיצו את האווירה? בעבר היו את אותם פריטים לכל האנשים ולא היו הרבה חנויות אקססוריז לעיצוב הבית. היום יש שפע חנויות עם פריטים לעיצוב הבית במגוון סגנונות. איך תדעו איזו חנות הכי מתאימה לסגנון העיצוב של הבית שלכם? איפה קונים אקססוריז לבית בזול ? (והכי מיוחדים?) באיזו חנות יש את המבחר הכי גדול של אביזרים לעיצוב הבית? מיד תגלו.

>> מחפשים חנויות ריהוט מומלצות בישראל? כנסו עכשיו!

חנויות אקססוריז לבית בזול

הבית הוא מקום שבו אנו מבלים את רוב חיינו ולכן אנחנו רוצים שהוא ייראה על הצד הטוב ביותר. אקססוריז לבית הם דרך מצוינת להעניק לו את המראה ותחושת הנוחות מושלמת.

אקססוריז לבית הם חלק בלתי נפרד לתפקוד היומיומי שלנו. לדוגמה, תאורת לד חלשה עלולה לגרום לאור לא מספיק חזק ונדרש לחלקים שונים בבית ובהתאם ליעילות התפקוד של בני הבית, כולל השפעה שלילית על מצב הרוח שלהם. מצד אחר, ואופטימי יותר, אביזרים חשמליים אוטומטיים בבית יכולים לסייע בביצוע המטלות יום-יומיות, כמו שליטה בטמפרטורת החדר או כיבוי והדלקה של מכשירי חשמל, תאורה ועוד בבית.

אך כמו כל דבר אחר, אקססוריז לבית עלולים להיות יקרים. אבל אין צורך לדאוג, כי יש דרכים למצוא אקססוריז לבית בזול. ניתן לחפש מבצעים מיוחדים במקומות כמו אתרי אינטרנט בחו"ל, וגם בארץ ניתן לפעמים למצוא חנויות אקססוריז לבית בזול עם דילים מדהימים ומשתלמים ביותר.

אקססוריז מיוחדים לעיצוב הבית

אתם מעצבים את הבית מחדש ובא לכם להוסיף אקססוריז מיוחדים. במיוחד בשבילכם ועל מנת להקל עליכם, מצאנו את 9 החנויות המומלצות ביותר שבהן תמצאו אקססוריז לבית.

GOLF & CO

ברשת החנויות לעיצוב הבית גולף אנד קו, תמצאו מבחר גדול של אקססוריז לבית באיכות מעולה ובמחיר שפוי. הפריטים שתמצאו בחנויות, סגנון קלאסי ועכשווי. בין הפריטים שתמצאו בחנות, טקסטיל כמו כריות, מגבות, שטיחונים, אביזרי מטבח כמו כלי אוכל והגשה מהודרים וכוסות משלל סוגים, נרות דקורטיביים, אקססוריז ועוד.

סוהו לעיצוב הבית

חנות מקורית עם פריטים ייחודיים, אקססוריז לבית מודרני. לסוהו ישנם מספר סניפים בארץ וכל ביקור בחנות משאיר את המבקרים בה עם טעם של עוד. חלק מהפריטים שתוכלו למצוא בחנות – כלי אחסון, כלי בית, אקססוריז דקורטיביים, תיקים, גאדג'טים ועוד.


המראה מעוצבת ביותר!: מראה Hubba אליפסה 20X62 ס"מ זהב- 

מראת גוף בעלת מבנה מעוגל בעיצוב הייחודי מסדרת Hubba הניתנת לתלייה או פשוט ניתן להישען את המראה על הקיר. עם עיצוב מעוגל מעודן ומסגרת עדינה בגימור מתכת בצבע זהב, המראה יכולה להתאים לחדר השינה או להוסיף מגע דקורטיבי לכל חלל בבית, ולגרום לו להיראות גדול ומואר יותר. המראה מגיעה
עם בורג ועוגן לתלייה ישירות על הקיר, וכן אמצעי אבטחה מחוזקים להגברת היציבות אם אתם מעדיפים להישען אותה על הקיר.

מראה Hubba אליפסה 20X62 ס"מ זהב
מראה מעוצבת גדולה עם מסגרת זהב
יתרונות
- מראת גוף גדולה
- ניתנת לתלייה על הקיר
- ניתן להשעין אותה על הקיר
- מגיעה אם מנגנוני תליה וקיבוע לקיר לצורכי אבטחה
חסרונות
המראה כבדה יחסית
₪899
SOHO

SAGA

חנות מרשימה ומעוצבת בקפידה, ממוקמת ביפו ומציעה פריטים של מעצבים ישראליים בלבד. המקום המושלם למציאת פריטים בעלי עיצוב ייחודי שלא תמצאו בכל בית. אם אתם חובבי עיצוב, זאת חנות שאתם פשוט חייבים לבקר בה.

הגלריה של נעמי

גלריה קסומה בעלת שני סניפים, אחד בגדרה והשני ברחובות. גלריה ייחודית בעלת מבחר עצום של פריטים ואקססוריז לעיצוב הבית. בגלריה תמצאו פריטים חדשים ופריטים ישנים, אביזרים מודרניים וקלאסיים. ספות, שולחנות, תאורה ואביזרי מטבח הם חלק מהמוצרים שתמצאו בגלריה.

סטודיו COLLECTIE

אם נתרחק מהמרכז וניסע צפונה, נמצא ביוקנעם המושבה את הסטודיו המרהיב שהקימו זוג אחיות, ענת ויערה אשכול. כשתגיעו לסטודיו תשימו לב שרוב הפריטים בו עשויים בגווני אפור, שחור, לבן ועץ טבעי. בסטודיו ישנם פריטים רבים עשויים עבודת יד, מדובר באביזרים ורהיטים בייצור אישי, כמו כן בפריטי יבוא ופריטים של מעצבות שונות מהארץ.

איקאה

איך אפשר לשכוח את הענקית השוודית שכובשת את כל העולם בתחום עיצוב הבית ובפרט מגוון אקססוריז לבית הייחודי שלה. המוצרים המעוצבים שלה מגיעים במגוון רחב של סגנונות כגון מודרני, כפרי, קלאסי ועוד. הזמינות של המוצרים והמחירים הסבירים (וגם אם ניתן לחכות עד שהסיילים של איקאה מגיעים, תרוויחו בגדול!) מאפשרים כמעט לכל אחד לרכוש אקססוריז לביתו מתוך מבחר הרחב והמתחדש שאיקאה מציעה בסניפיה.

רוזמרין

רוזמרין היא חנות אקססוריז לעיצוב והום סטיילינג הנמצאת בקיבוץ מירב, על מורדות הרי הגלבוע, לא רחוק מהעיר בית שאן. בגלל המרחק הגאוגרפי שלא תמיד נגיש לכל אחד, החליטו לפתוח חנות לעיצוב הבית אינטרנטית ולבצע רכישה ללא צורך לצאת מהבית עם משלוחים לכל רחבי הארץ. הפריטים הנמכרים באתר מאופיינים בצבעים כפריים ונעימים. בין המוצרים הנמכרים תוכלו למצוא אקססוריז לבית, תאורות, שטיחים, פריטים למטבח, מדפים, פרזולים, שידות, מראות, עציצים יחודיים, עיטורים לקיר, שעונים ועוד.

TEMA SHOP

תמה היא חנות קונספט בתל אביב לפרטי עיצוב, כלי בית, ריהוט, אקססוריז וגם אופנה. תחת קורת גג אחת , תמצאו אוסף איכותי ומוקפד של כלי בית מעוצבים, ריהוט , מוצרי כתיבה לבית ולמשרד, טקסטיל, פתרונות אחסון מגוונים, חפצי נוי, תכשיטים של מותגים מובילים ועוד הרבה מוצרי עיצוב משמחים. עיצוב המוצרים ברובם מושפעים מסגנון הסקנדינבי והדני בפרט, בקווים נקיים ועיצוב מינימלסטי ומדוייק. TEMA היא יבואנית של חברות עיצוב מהמובחרות בעולם בין היתר: Hubsch, Xlboom, Zakkia, Kinta, Wijck, Puik, Form&Refine.

1Item

וואן אייטם היא רשת חנויות לעיצוב הבית עד 99 ש"ח. כרגע המותג בעל סניפים בעיר כפר סבא ובתל אביב, והכריזו על 3 סניפים שנמצאים בשלבי הקמה, ואם לא רוצים לצאת מהבית, תוכלו להזמין אקססוריז לבית בזול אונליין באתר האינטרנט שלהם. 1Item מציעה ללקוחותיה את הפריטים הכי טרנדים לעיצוב הבית ולמשרד ובזול!

טיפים לבחירת אקססוריז משלימים לעיצוב הביתי:

טקסטיל איכותי:

תאורה נלווית:

קישוטי קיר:

אגרטלים וקערות:

פסלונים וקישוטים:

שעונים:

מדפים וארונות:

טיפים נוספים:

בחירת האקססוריז הנכונים יכולה להשלים את העיצוב הביתי ולשדרג את האווירה בבית. הקפידו לבחור אקססוריז איכותיים שמתאימים לטעם האישי שלכם ולסגנון העיצוב הכללי של הבית.

איך תדעו איזו חנות אקססוריז לבית הכי מתאימה לכם?

בעידן של היום, כמעט לכל חנות, גלריה וסטודיו יש אתר אינטרנט בו תוכלו להתרשם מהמוצרים שיש להם, מהסגנון ומהמחירים ולהגיע להחלטה הנכונה. בהצלחה!